SELAMAT DATANG DI KIREINA BLOG'S

10 September 2008

Avira AntiVir Personal - Free Antivirus 8.1.0.331

Avira AntiVir Personal - Free Antivirus is a comprehensive, easy to use antivirus program, designed to offer reliable free of charge virus protection to home-users only. Avira offers: Extensive Malware Recognition of viruses, Trojans, backdoor programs, worms, etc. Automatic incremental updates of antivirus signatures, engine and entire software. Permanent virus protection, with Virus Guard real time monitoring. Install and configuration in just a couple of steps. Virus protection against known and unknown threats, using an advanced heuristic system. Scheduler where you can set the scanner to make automatic virus scans or updates on your system. Forum and phone support, Knowledge Base with virus descriptions available on Web site. Rootkit Detection and Removal. Version 8 adds an enhanced interface, a modularized AV-search engine for improved scan performance, an integrated failsafe security system, SMTP support for AntiVir MailGuard and a new Fast Activation Tool (FACT).

Wah-wah... kalo tulisan
diatas mah cuma ngopy ajah, bagian yang paling penting adalah uraian dari penulis yang sangat keren. Untuk avira AntiVir seri 8.1.0.331 ini gak ada matinya. Mak nyus kalo presenter kondang itu bilang. Saya bisa berkata begitu karena saat ini Antivirus Avira ini sudah terinstal dikomputerku.

Kalo mau download ya ada disini



Hebatnya adalah Avira ini saya Combine dengan Anti Virus laen yaitu AVG versi 8.0.169. So saat ini komputerku mempunyai dua anti virus keren yang bisa menangkap virus apapun. Bayangkan saja ibarat seorang raja anda mempunyai 2 permaisuri yang cantik.... hmmm... Asoy Geboy.

Oh ya ini adalah bagian tambahan ajah kalo mau download temannya Avira yang juga keren.

Most popular Antivirus Software downloads

  1. AVG Anti-Virus Free Edition
  2. Avast Home Edition
  3. Norton AntiVirus 2009
  4. AVG Anti-Virus
Sumber : Download.com Feat Kireina

5 komentar:

Pakous mengatakan...

hello, Thanks for the visit, working with NOD32 antivirus, and I am going superbly, I will take some 1000 years or so. Forgive my English is very bad because I use a translator ... solo domino well French and Spanish ... A hug. We will put a link on my blog to visit better.

Pakous mengatakan...
Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
Anonim mengatakan...

AVG Anti Virus saat scanning bikin laptop jadi lambat, kenapa yah ? ada bahasannya, selain makan memori ?

Kireina mengatakan...

wah kalo yang itu saya kurang tahu maz, bisa ditanyakan langsung ke AVGnya ajah. Bisa juga karena system laktopnya sudah g beres (kena virus). Tapi memang kalo spek laktopnya g begitu tinggi akan cukup terasa berat.

Anonim mengatakan...

lho? bisa digabung itu avira sama avg? setau saya avira sama avg itu saling makan. avg nganggep avira itu seperti trojan. ya setau saya mah begitu hehehe